fredag den 21. marts 2014

To skridt frem og ét tilbage




Nu manglede vi bare at hente et par læs fliser og brænde fra haven i Resenbro - så jeg glædede mig vildt sidste weekend til endelig at kunne koncentrere mig om den nye have, og til at komme lidt videre med færdiggørelse og indretning af huset. Lørdag formiddag knoklede vi med at fylde den store, lånte trailer med sten, og nåede at køre to læs hjem inden frokost.

Jeg syntes jo nok, at kadaveret var noget ømt, og det var vel ikke så mærkeligt, men søndag var jeg flad som en fregne og tilmed træt og utidig. Mandag morgen lå jeg med næsten 40 i feber og sov dagen væk. Influenza - øv!

I dag, fredag, er jeg ikke helt ovre det endnu, stadig mat og Dizzy. Lars lå også på langs i går, men er allerede i gang igen derude, han er ikke sådan at stoppe!

...nu har jeg rugbrød og leverpostej i ovnen, efter frokost vil jeg forsøge at gå ud med min fine, nye Felcosaks og rydde lidt mere op i de kaotiske pilebunker, som Lars formåede at lave i søndags. Stubbene var for høje, så de blev filet ned med motorsaven inden jeg så meget som nåede at klippe de flotte, kraftige sommerskud af. Kunne ellers godt tænke mig at bruge dem til et flethegn rundt om den nye hønsegård...

Her et par billeder af sidste uges start på en oprydning i de gamle bede.





5 kommentarer:

  1. God arbejdslyst med oprydningen i de gamle bede. Det ser ud til at være tiltrængt ;-)

    SvarSlet
  2. Træls med influenza, godt det er ved at være overstået med den, så du kan komme i gang i haven og glæde dig over, at I nu er færdige med huset i Resenbro.
    God bedring

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Ja, træls når man bliver slået af pinden og der er så meget, man gerne vil.

      Slet
  3. Syg, ja måske du alligevel har knoklet for meget så bliver man nemmere syg ;) Håber du snart har kræfterne tilbage det tager jo længere tid ,jo ældre man bliver ;-)
    I når det nok inden det bliver vinter igen :-)
    Knus herfra Birgitte

    SvarSlet