søndag den 13. oktober 2013

Fod på loftet

Så fik vi også fod på det sidste loft - brædderne til køkkenloftet har ligget og ventet nogle uger.

Efterhånden har vi været 'over' alle lofter i stueetagen - i bryggerset med nye brædder, i badeværelse, stue og entre har jeg malet. I køkkenet valgte vi så at sætte nye ludbehandlede brædder direkte på de gamle profilbrædder.




Når man er to går det tju-hej, og vi synes resultatet taler for sig selv.


Ude har muldvarpene rigtig hygget sig i det lune vejr, lørdag var både for- og baghave fyldt med enorme 'skud', som Lars møjsommeligt vendte ved at grave græstørven af og fylde jorden på før tørven blev lagt på plads igen, så han kunne komme til at slå græsset.

Søndag så baghaven sådan ud:



I stuen har jeg fået malet den blå væg anden gang, og nu synes jeg det ligner præcis det jeg havde forestillet mig! Farven på billederne snyder dog lidt, den er er i virkeligheden mere ovre i det petrolblå.



De næste weekender står på familiefødselsdage, og det glæder vi os til så huset må vente. Samtidig er vi dog lidt spændte på hvad resten af efteråret byder på, for et ungt par har vist deres interesse for huset i Resenbro, og arbejder efter sigende på sagen....

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende så vi krydser fingre :-) Farven glæder jeg mig til at se, det er altid svært at stole på billeder ;-)
    Muldvarper i skulle have en hund ;-)

    SvarSlet