søndag den 29. september 2013

Vovemod

Skønt, skønt sensommervejr i hele weekenden - perfekt til den planlagte planteflytning. Fredag eftermiddag nåede vi at grave nogle Rhododendron og et par Hortensia op i Resenbro, og lørdag formiddag kunne vi så i fællesskab (jeg var nødt til at have hjælp fra Lars, for ryggen har stået på "hold" den sidste uge) fylde muldvarpeskuddene ud med planter. Jeg havde også købt 10 små, helt almindelige lyngplanter (temmelig tåbeligt, når man nu bor på en veritabel hedegrund med latent invasion af Calluna Vulgaris), at fylde ud med.





Lars gravede endnu et par planter op hjemme, som han og Morten fik sat i jorden søndag. Nu kan man da godt se en mening med alt graveriet, ikke?




For mig var der stadig et par trappetrin og et gelænder, der skulle rulles over. Køkkenvæggene blev malet i en special-hvid, men jeg kan nu ikke se den store forskel. Derimod skal jeg da lige love for, at der var knald på den indkøbte maling til endevæggen i stuen. Det var nok lige her Lars mente at jeg udviste vovemod.

Efter første overmaling ændrede stuen unægtelig karakter fra pænt-hvidt til WAUOO-den-er-godtnok-blå.



Men jeg tror fortsat på ideen, og bliver vist nødt til at snige mig en tur til Hinge i løbet af ugen for at male væggen færdig. Næste weekend er nemlig helliget Victor - og det er svært at vente 2 uger med at se det færdige resultat.

1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud ,men jeg tror jeg giver Lars ret , WAUOO - den - er godtnok - blå ; D
    Håber i får en god weekend med børnebørn :-) Ses snart :-)


    http://2.104.134.159/wordpress/2013/09/30/mandagstema-94/

    SvarSlet