søndag den 9. oktober 2011

Snevinter



Der var åbenbart en del af mit sidste indlæg, der forsvandt ud i æteren ved udgivelsen, så jeg må forsøge at rekonstruere det manglende:

I en herlig, lang juleferie går Lars i krig med isolering og beklædning af vores nye havestue. Den nyindkøbte brændeovn bliver installeret, så vi kan holde varmen i den bidende kulde. Der er isblomster indvendig på de nye vinduer.



Tredje juledag trodser han kulden og fortsætter med den udendørs beklædning, mens jeg hygger mig inde i varmen med glasvæv og maling.


Sneen lyser op og ligger smukt over hele haven, og heldigvis er vi lykkeligt uvidende om at dette syn skal vare ved næsten 3 måneder endnu.



Pelargonierne bliver hentet ind fra garagen og vi venter længselsfulde på forårets komme.

1 kommentar:

  1. Puha jeg blev helt nervøs for, at det var nu, der var lovet snevinter, da jeg så overskriften. Det var en lang hård vinter i det hele taget, men det har da ikke været sjovt for jer, når I skulle arbejde på den nye havestue.

    SvarSlet